TIDEBUY OVERCOATS | dariapaulina

08:22

Hej kochani! Na początku chciałabym wam serdecznie podziękować za tak ciepły odbiór. Nie spodziewałam się tak dużego odzewu z waszej strony i naprawdę bardzo zaskoczyły mnie wszystkie pozytywne słowa, dały mi niesamowitego kopa do pracy. Obiecuję z ręką na sercu, że teraz notki pojawiać będą się przynajmniej raz w tygodniu. Dziś z racji tego, że niestety nie mogłam spotkać się z moim fotografem i nie mam zdjęć outfitu oraz z w związku z tym, że zaczęła się już pełną parą jesień, a wielkimi krokami dogania nas zima, chciałabym wam pokazać kilka tanich, moich zdaniem jednych z najtańszych jakie spotkałam kurtek z kolekcji sklepu TIDEBUY. Może akurat coś wam się spodoba :)


Pierwsze trzy kurtki urzekły mnie najbardziej. Jest to opcja dla odważnych, ale któż potrafi oprzeć się takiej słodyczy. Moim zdecydowanym faworytem jest futerko numer jeden.



Kolejny punkt to zdecydowanie klasyka gatunku od kilku dobrych sezonów. Ja już nie potrafię obyć się bez parki. Jest mega uniwersalna, pasuje do sportowego looku, ale komponuje się równie perfekcyjnie z wysokim obcasem.


A tu już najmodniejsze w tym sezonie wzory i kroje. Krata to coś co opanowało kolekcje wszystkich sklepów, a klasyczny krój płaszcza odnajdujemy na półkach sklepowych w każdym wymarzonym kolorze.

To wszystko co chciałam wam pokazać w dzisiejszej notce. Jeśli chcecie zapoznać się z pełną ofertą jaką TIDEBUY, oferuje w kategorii kurtek zapraszam was na ich stronę (KLIK). 

Obiecuję, że pojawię się z nową notką w nadchodzącym tygodniu, buziaki!

You Might Also Like

58 komentarze

  1. super te kurtki, Ty to masz zaje (bisty) styl:D a no i ogólnie to jesteś zaje (bista) i czekam na więcej postów! Pozdrawiam cieplutko :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) dzięki za link, popatrzę sobie, bo serio może coś znajdę!:) a co z Twoim sklepem? :) a i jak coś to ja mogę kiedyś zostać Twoim fotografem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka panda kochana:( jednak chyba nie mam na tyle odwagi, żeby taką ubrać, no cóż :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzy na pierwszych zdjęciach są super! Mega słodkie
    Pozdrawiam :)

    http://theraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tyle fajnych kurtek, że nie wiadomo na którą się zdecydować, mi osobiście podobają się kurtki na choices, ale trochę boję się zamówić, że np będzie źle leżała czy coś ;/
    Trzymam kciuki za wytrwałość w dalszym prowadzeniu bloga, ja jestem stałą czytelniczką :*

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie futerko mnie urzekło, haha:)

    ♥ poczytasz, zaobserwujesz? | chanelier.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki ! Szczególnie podoba mi się zielona parka :) Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ♥ Buziaki !;*

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym sezonie poszukuję płaszcza z kołnierzem typu waterfall - ubóstwiam je! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ubrania!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne ubrania ;D
    Prześliczny desing bloga ! <3 Cudownie czyta sie twoje posty oby tak dalej ;*
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeżeli tak to napisz w komentarzu *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego sklepu


    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wyobrażam sobie jesiennej garderoby bez parki. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. poki co zadne, nie pisalam do nich ;) ale kiedys pisali do mnie podobni, to sie dowiedzialam na internetach, ze oszusci wiec teraz sie boje wplatywac w nieznajome wspolprace, dlatego chce wiedziec :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, te bluzy są genialne :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie futrzaczki ♥

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania , mile się czyta Twojego bloga :)

    Zapraszam : http://www.suena18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ubrania mają w tym sklepie :) Fajny masz gust, podobny do mojego, bo wszystkie ubrania mi się podobają :)

    Obserwuję :)
    Będzie mi bardzo miło, jak zaobserwujesz mojego bloga :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodkie ubrania!:)
    Zapraszam do siebie, i do obserwacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Great selection
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC and instagram?
    New Post Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuchy ! <3 Kliknęłamm :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poluję na tą pierwszą rzecz <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej stronie i jak na złość nie chce się włączyć. Panda jest piękna, wręcz o niej marzę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy ma chyba podobne jesienne must haves, a parka jest takim moim ulubieńcem chyba największym od dwóch lat hihi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks amazing… great pieces
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo urocze :) zapraszam do mnie :)!
    http://claudiaslomiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rzeczy ! <3 Sama mam parkę i przyznam że się w niej zakochałam
    you-chapter.blogspot.com
    obserwuję. MOże rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikałem!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzy pierwsze są genialne! A szczególnie podoba mi się ta z pandzią.
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodkie bluzy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rzeczy ♥

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim faworytem są płaszczyki ze zdjęcia 4,5 i 6 :):)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się ten beżowy płaszczyk :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja poszukuję płaszcza... ale ciężko będzie mi znaleźć coś, co spełniałoby moje oczekiwania :c

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne rzeczy!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie urzekło zdjęcie nr 2 :-) super te futerka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Enter my giveaway to win cardigan.
    http://anna-alina.blogspot.com/2014/10/oasap-giveaway-win-warm-cardigan.html

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 bluza jest supi <3

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Geeenialne rzeczy wybrałaś, a parka mmm<3
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. kurteczki są cudowne, zbieram aktualnie na jedną z nich kasę ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, może znajdziesz jakieś inspiracje dla siebie ;)
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam do mnie na konkursik :) potrzebuję 50 osób aby konkurs był zaakceptowany. Brakuje mi 16 :)
    Mam nadzieję że pomożesz :*
    Może akurat wygrana padnie na Ciebie ;))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Follow Me

Subscribe